JAK ZBIŁEM FORTUNĘ JEDNYM POMYSŁEM?

Masz firmę i nie wiesz, jak się rozwijać?

Szukasz sposobu na wzrost, jednak cały czas odnotowujesz straty?

Mimo pozyskiwania nowych klientów masz wrażenie, że firma nie idzie do przodu?

Koniecznie zapoznaj się z poniższym materiałem.

Możesz zaoszczędzić sobie czasu i pieniędzy.

Poznaj rewelacyjną metodę, dzięki której rozwinąłem swoją firmę oraz firmy moich klientów.

Przedstawię Ci jeden pomysł, wg którego działają giganci na rynku.

Jest on prosty w swojej budowie i dlatego jest tak skuteczny.

Ten pomysł możesz zastosować również u siebie.

Przejdź do nagrania lub przeczytaj transkrypt:

Przedstawię Ci jeden z najbardziej potężnych konceptów biznesowych jakie znam.

Dzięki niemu jesteś w stanie bardzo szybko się skalować, bardzo szybko rozwijać firmę i pokonywać swoją konkurencję.

Mam nadzieję, że Ci się to spodoba, więc serdecznie zapraszam do oglądania.

 

To, co Ci pokażę profesjonalnie nazywa się

kołem zamachowym.

Dzięki tej metodzie jesteś w stanie rozwinąć dowolną firmę.

Jeśli chcesz zarabiać ponad milion rocznie, chcesz cały czas się skalować, rozwijać, to przede wszystkim musisz zastosować właśnie ten koncept koła zamachowego.

Bez tego będzie Ci bardzo trudno.

Co więcej, większość firm ma tak zwane aty koło zamachowe w biznesie przez co nie są w stanie się rozwinąć, a co więcej – mogą zbankrutować.

Więc dzisiaj pokażę Ci jak działa koło zamachowe na przykładzie Amazon i Ubera.

 

Zacznijmy od takiej platformy, jaką jest Amazon.

Jak to się stało, że Jeff Bezos rozwinął tą spółkę do tak niewyobrażalnej skali?

Każda firma powinna być nastawiona na tak zwany wzrost.

Czyli Twoim celem w biznesie powinien być ciągły rozwój.

Nie możesz stać w miejscu, ponieważ jeśli to robisz, to się tak naprawdę cofasz.

Twoja konkurencja cały czas idzie do przodu, więc musisz cały czas się rozwijać.

Jeżeli chcesz stać w miejscu, to w pewnym czasie obudzisz się w takiej rzeczywistości, gdzie Twoja konkurencja Cię wyprzedziła i po prostu możesz się zwinąć.

Dlatego jeżeli chcesz się rozwijać, to zaraz pokażę Ci jak Amazon wykorzystał koncept koła zamachowego.

Po pierwsze to, na czym koncentrował się Jeff Bezos to jest to, żeby mieć więcej sprzedawców.

Żeby więcej osób chciało sprzedawać na jego platformie.

Na początku robił to z książkami, a potem z wszystkimi innymi produktami.

Ich celem było zachęcenie jak największej ilości sprzedawców do tego, żeby prowadzili sprzedaż na ich platformie.

Kiedy mieli coraz więcej sprzedawców, to automatycznie mieli coraz większy wybór.

Jeżeli mieli coraz większy wybór, to też to wpływało na to, że ceny były coraz niższe, a klient mógł wybrać coraz więcej produktów i coraz więcej produktów mógł kupić na ich platformie.

To powodowało, że klient miał lepsze doświadczenia z tą platformą.

Automatycznie kiedy miał lepsze doświadczenia, bo na przykład można było kupić dużo więcej książek, w dużo lepszej cenie – to spowodowało, że miał dużo więcej klientów, bo jeśli klient był zadowolony, to mówił swoim znajomym i zachęcał ich do tego, żeby odwiedzili ich stronę internetową.

Kiedy Jeff Bezos miał coraz więcej klientów, to automatycznie to przyciągało większą ilość sprzedawców, bo każdy chciał na tym troszeczkę zarobić.

Kiedy mieli coraz więcej sprzedawców, mieli coraz większy wybór, coraz niższe ceny, coraz szerszy asortyment, a to powodowało, że klient miał jeszcze lepsze doświadczenia, co przyciągało jeszcze więcej klientów.

I tak działa koło zamachowe.

Jeżeli chcesz się rozwijać, to właśnie musisz wykorzystywać te koło zamachowe dlatego, że jedna rzecz wpływa na drugą i kręci się Twoje koło zamachowe.

Jedna rzecz wpływa na kolejną, ta na następną itd.

To koło cały czas się kręci, firma staje się coraz to większa i mamy coraz większy efekt skali.

 

Pokażę Ci jak to wyglądało na przykładzie Ubera.

Oczywiście Uber też był nastawiony na to, żeby się rozwijać.

To, na czym koncentrowali się na początku to jest to, żeby mieć więcej kierowców.

Jeżeli firma, która zajmuje się przewozem ludzi ma więcej kierowców, to automatycznie mogą szybciej dojechać do klienta, jest krótszy czas.

Automatycznie to powoduje, że jest większe zadowolenie i to przekłada się na większą ilość klientów tak jak w przypadku Amazon.

Większa ilość klientów przyciąga znowu większą ilość kierowców i działa koło zamachowe.

Zobacz sobie nawet jak jeździsz taksówkami.

Ja akurat bardzo często, więc wiem, że wybieram przeważnie te firmy, które przyjadą najszybciej.

I teraz jeżeli ja wiem, że jakaś firma przyjeżdża dużo szybciej niż inna, to automatycznie jestem bardziej zadowolony z tej firmy, mówię o niej swoim znajomym.

Oni powodują, że firma ma coraz więcej pieniędzy, co automatycznie przyciąga coraz więcej kierowców.

Tak działa właśnie koło zamachowe.

Jedna rzecz wpływa na kolejną, ta na następną i tworzy się taki mechanizm sprzężenia zwrotnego, co powoduje, że jest coraz to większy wzrost.

 

Problem zaczyna się wtedy, kiedy masz anty-koło zamachowe.

I większość firm niestety ma takie koło.

Jak to działa?

Powiedzmy, że sprzedajesz jakieś usługi.

W moim przypadku taką usługą będzie consulting.

Czyli spotykamy się na Zoom’ie jeden na jeden, ja Ci doradzam w biznesie i się zaczynasz coraz szybciej rozwijać.

To jest pewien rodzaj usługi, którą też kiedyś świadczyłem.

To może być w Twoim wypadku jakaś psychoterapia, możesz pracować z klientem jeden na jeden, może to być jakiś rodzaj usługi.

Możesz robić cokolwiek, na przykład prowadzić reklamę na Facebooku.

Czyli masz jakiś rodzaj usługi, którą świadczysz klientowi.

I teraz tak.

Jeżeli Twoim celem jest wzrost, to musisz zwiększyć ilość klientów, czyli jeśli ja do tej pory miałem 10 klientów i każdemu z nich poświęcam 10 godzin, to jeżeli ja chcę mieć więcej pieniędzy, to muszę się na przykład podwoić.

Muszę zdobyć nowych klientów.

Powiedzmy, że to zrobiłem.

Włączyłem reklamę i podwoiłem ilość klientów.

Teraz, kiedy mam więcej klientów, to niestety mam mniej czasu na ich obsługę.

Wcześniej na jednego klienta miałem 10 godzin, a teraz 5, bo czas nie jest z gumy i nie jestem w stanie go więcej wyczarować, więc mam mniej czasu na obsługę tego klienta.

To automatycznie powoduje, że klient ma gorsze wyniki, bo skoro ja mam mniej czasu, to klient ma gorsze wyniki i przez to klient ma gorsze doświadczenia, daje Ci gorsze feedbacki, opinie.

To powoduje ostatecznie, że może nie będziesz miał mniej klientów, ale możesz nawet położyć taki biznes.

I teraz zobacz sobie ciekawą rzecz.

Możesz czasami tego nawet nie dostrzegać, że masz dla nich coraz mniej czasu, oni mają coraz gorsze wyniki, gorsze doświadczenia i możesz dalej pchać reklamę, żeby mieć więcej klientów.

To automatycznie spowoduje, że jeszcze szybciej położysz firmę.

Będziesz miał jeszcze mniej czasu na obsługę tych klientów, których aktualnie masz, a będą przychodzili nowi – to spowoduje, że są gorsze wyniki, gorsze doświadczenia, opinie i ostatecznie taka firma może zbankrutować.

Więc mając takie anty-koło zamachowe w biznesie możesz tą firmę położyć.

 

Co jest rozwiązaniem dla firm usługowych?

Co takim firmom może natychmiast pomóc i zatrzymać ten efekt sprzężenia zwrotnego?

Prosta rzecz.

Wprowadzenie kursu, jakiegoś produktu, który nie będzie wymagał Twojej uwagi, a będzie klientom dostarczał dobre wyniki.

Przykładowo zajmujesz się reklamą na Facebooku i robisz z tego kurs.

Dokładnie to samo, co robisz dla klientów.

Pokazujesz im, dajesz szablony, procedury, wszystko to, co wiesz i dobrą wiedzę.

I teraz co się dzieję dalej?

Możesz się skalować ile wlezie.

Możesz kupić 10 razy więcej reklam, 20 razy więcej reklam, bo większa ilość klientów nie będzie Cię zabijała.

Większa ilość klientów spowoduje, że będziesz miał lepsze opinie i rekomendację, bo będzie ich też więcej.

Jeżeli klienci będą mieli lepsze efekty i będą Ci dawali lepsze rekomendacje – to automatycznie mają lepsze doświadczenia, a to spowoduje, że znowu będziesz miał więcej klientów.

I to koło zamachowe zacznie funkcjonować tak, jak powinno. 

 

Mam nadzieję, że rozumiesz jak to jest ważny koncept w biznesie i zostawisz mi łapkę w górę oraz komentarz, a jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz to subskrypcję.

Jeżeli aktualnie sprzedajesz usługi albo pracujesz z klientem jeden na jeden i chciałbyś stworzyć kurs, a następnie, żeby ta kampania działała tak, jak powinna i potrzebujesz tutaj mojego wsparcia, to kliknij link pod tym nagraniem.

Mam tak zwany roczny coaching, gdzie dostaniesz 9 tygodniowy program treningowy.

Poza tym dostaniesz dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku, gdzie ja z moim zespołem pomagamy ludziom i dodatkowo mamy jeszcze konsultacje raz w tygodniu na Zoom’ie.

Więc jeżeli potrzebujesz takiego wsparcia, takiej pomocy to kliknij link pod tym nagraniem.

Tam masz taki bezpłatny trening, zobaczysz w jaki sposób działam.

 

Umów się na rozmowę z moim zespołem na rozmowę i mam nadzieję, że zobaczymy się po drugiej stronie.

Jeżeli dopiero startujesz albo działasz w innej branży, to mam nadzieję, że docenisz ten koncept koła zamachowego.

Jest to jedna z tych rzeczy, która powoduje, że małe firmy stają się wielkie.

 

Zobacz sobie moje poprzednie materiały.

Widzimy się następnym razem.

Pozdrawiam.

Adrian Kołodziej.

Przewiń do góry