Jak Myślą Milionerzy i Miliarderzy

Milionerzy i miliarderzy myślą na zupełnie innych poziomach. 

Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego ludzie działają w tej samej branży, a mają różne efekty? Jeden przedsiębiorca zarabia kokosy, a drugi ledwo spłaca zobowiązania. 

Co powoduje, że ludzie się bogacą, a inni nie mogą?

To nie są UMIEJĘTNOŚCI TWARDE (czyli umiejętności reklamowania się, pisania ofert, maili itp.).

O sukcesie decyduje MINDSET.

W tym wpisie nauczysz się:


1. Dlaczego milionerzy myślą na kilku poziomach i czego nie dostrzega cała reszta
2. Jak nawyki i przekonania wpływają na wyniki w biznesie.
3. Jak działa sprzężenie zwrotne na nasz biznes i kiedy może nam pomóc.
4. Jak milionerzy podchodzą do problemów.
5. Dlaczego musisz zacząć planować swoje działania i priorytetyzować projekty.
6. Co musisz wiedzieć o delegowaniu i budowaniu zespołu.
7. Czym są zasady biznesowe i jak wpływają na biznes.
8. Dlaczego musisz myśleć operacyjnie
9. Czym jest dyscyplina finansowa.

Przejdź do nagrania lub przeczytaj transkrypt:

Witajcie moi drodzy. Ja nazywam się Adrian Kołodziej, a w dzisiejszym odcinku powiem Wam w jaki sposób myślą milionerzy i miliarderzy o swoich biznesach. Pokażę Wam dlaczego tak się dzieję, że na rynku są dwie, bardzo podobne do siebie osoby, które mają bardzo podobne umiejętności, predyspozycję, a mają zupełnie inne wyniki w biznesie. 

Dlaczego jedna z tych osób jest w stanie zgarniać powiedzmy 95% klientów, a druga ledwo będzie miała na opłaty. Więc co decyduje o tym, że jedni odnoszą sukces w biznesie, a inni notorycznie się nie rozwijają i mają coraz to gorsze wyniki.

Ludziom się wydaje, że najważniejsze są umiejętności twarde. Takie jak na przykład umiejętność reklamowania się, umiejętność pisania oferty, pisania dobrego maila. To jest ważne, ale nie najważniejsze i zaraz Ci wytłumaczę gdzie to się mieści.

Co decyduje o sukces?

80% tego, co decyduje o Twoim sukcesie lub ewentualnej porażce to jest Twój sposób myślenia. To, w jaki sposób do pewnych spraw podchodzisz.

Zaraz powiem trochę więcej na ten temat. 20% to są Twoje umiejętności twarde, czyli Twoje kompetencje.

To, jak jesteś dobrym copywriterem, jak dobry jesteś w reklamie, jak dobry jesteś w tworzeniu stron itd.

To będzie miało znaczenie, ale to jest tylko 20%. 80% to jest Twój mindset, sposób myślenia i to, w jaki sposób podchodzisz do biznesu. 

Idealnym przykładem jest tutaj Steve Jobs.

Na pewno słyszałeś tą historię jak Apple wyrzuciło Steve’a Jobs’a. Następnie zbankrutowało, mieli pieniędzy tyle, że byli w stanie przeżyć jeden miesiąc i wtedy pojawia się Steve Jobs, na nowo wyciąga firmę na powierzchnię i Apple staje się najbardziej dochodową firmą na świecie.

To właśnie sposób myślenia Steve’a Jobs’a, a nie jego umiejętności, jak na przykład programowanie, czy umiejętności projektowania ładnych komputerów doprowadziły do sukcesu, tylko jego sposób myślenia.

Dzisiaj pokażę Ci właśnie jak ten sposób myślenia będzie przekładał się na Twoje wyniki.

Serdecznie zapraszam do komputera i pokażę ci o co w tym wszystkim chodzi.

Istnieje coś takiego jak piramida. Umiejętności twarde i Twoje kompetencje są na górze tej piramidy.

To jest około 20%. One są oczywiście bardzo ważne, ale nie są najważniejsze w biznesie. Zaraz sobie do tego też wrócimy. Więc to jest 20% i to trzeba zrozumieć.

POZIOM 1: Samoświadomość

To, co decyduje, to po pierwsze samoświadomość.

Czym jest samoświadomość? Jest to świadomość tego, jak Twoje nawyki wpływają na Twój biznes.

Dam Ci przykład.

Powiedzmy, że każdy z nas ma tzw. sweet spot, czyli ilość pieniędzy, przy których czuje się komfortowo.

Często przedsiębiorcy mają tak, że na przykład zarabiają 10 000 zł miesięcznie i to jest poziom, przy którym czują się komfortowo.  Jeżeli zaczynają zarabiać więcej, na przykład 20, 30, 40 000 zł to okazuje się, że wydają te pieniądze i odpuszczają, pracują mniej intensywnie. Nie idą do przodu. Nie mają parcia.

Z kolei kiedy spadają poniżej tych 10 000 zł, to zaczynają się robić nerwowi, ciężej pracują, co powoduje, że automatycznie w kolejnych miesiącach mają więcej.

Sama świadomość tego mechanizmy spowoduje, że będziesz w stanie coś zrobić.

To spowoduje, że będziesz znacznie lepszy w biznesie. Ale takich nawyków, które wpływają bezpośrednio na nasz biznes jest dużo.

Ja zawsze mówię na tym kanale, że powinieneś się dobrze wysypiać, być bardzo produktywny, regenerować się, odpuścić alkohol z tego względu, że to będzie wpływało na Twój biznes.

Samoświadomość powoduje, że będziesz miał lepsze efekty, wyniki, niż Twoja konkurencja.  

Innym przykładem samoświadomości to są Twoje przekonania. Te dotyczące biznesu i te dotyczące pieniędzy.

Bardzo często Twoje przekonania są przekazywane Ci już w dzieciństwie przez rodzinę i społeczność.

Ludzie, którzy urodzili się w rodzinie, która była przedsiębiorcza mają z miejsca dużo łatwiej, ponieważ mają już lepsze wzorce.

Ale jeśli Ty uważasz, że bogaci są źli. Że jeśli ktoś zarabia więcej, to jest to osoba, która musiała coś ukraść, albo jesteś zazdrosny o sukces innych ludzi, to automatycznie sam się sabotujesz. 

Nigdy nie będziesz dobry w biznesie i zarabianiu dużych pieniędzy, bo sam się sabotujesz ze względu na to, że masz takie, a nie inne przekonania.

Przekonania mogą być naprawdę bardzo różne.

Ja na tym kanale wielokrotnie omawiałem przekonania i próbowałem je rozbić, ale teraz nie będziemy o tym mówili, tylko musisz mieć świadomość tego, że istnieje coś takiego jak przekonania i to ma wpływ na Twój biznes. 

Następna rzecz, na którą musisz zwrócić uwagę jeśli chodzi o samoświadomość to jest tak zwane sprzężenie zwrotne. Jest to taki bardzo prosty mechanizm w psychologii, który może Ci pomagać, albo szkodzić.

Rozmawiałem z moim kolegą, o którym też mówiłem już na tym kanale.

Był z nim tu też wywiad – z Danielem Siwcem.

Jeśli byś z nim porozmawiał, to on jest zawsze przekonany, że wszystko się dobrze kręci wokół jego biznesu. Że ma wspaniałą passę, że wszystko mu sprzyja.

Każda rzecz, która mogłaby być potencjalną wadą dla niego, to on uważa, że to go wspomaga.

I to działa w taki sposób, że jeśli uważasz, że cały świat Ci sprzyja, wszyscy chcą dla Ciebie dobrze, Bóg chce dla Ciebie dobrze – to powoduje to taką spiralę, która z kolei powoduje coraz lepsze wyniki, efekty i stajesz się coraz lepszy w swoim biznesie.

Z drugiej strony, jeśli masz takie poczucie, że wszystko Ci się wali, że masz kłody pod nogami, że już prawie się rozwinąłeś, ale przyszedł lockdown. Potem już prawie było dobrze, ale wpadł “nowy ład”.

Nagle okazuje się, że jeśli Ty będziesz myślał negatywnie o swoim biznesie, to sprzężenie zwrotne będzie negatywnie dawało się we znaki i będziesz miał coraz gorzej w swoim biznesie.

To z kolei spowoduje znowu takie myślenie: ,,Miałem rację”. Czyli potwierdzenie rzeczywistości i będzie coraz gorzej i gorzej.

Więc jedyną rzeczą, którą możesz zrobić to jest to uciąć i patrzeć na to z perspektywy takiej, że cały świat Ci sprzyja, że wszystkie te negatywne sytuacje są mi dane po to, żebym był lepszym przedsiębiorcą, żebym więcej zarabiał, żebym był lepszy w tym, co robię.

I to znowu spowoduje to sprzężenie zwrotne, które będzie działało na Twoją korzyść.

Jeśli chodzi o samoświadomość to jest to. 

POZIOM II: Umiejętności Rozwiązywania Problemów

Kolejną rzeczą, która będzie miała wpływ to są umiejętności w rozwiązywaniu problemów. Biznes polega na tym, że cały czas będziesz miał problemy.

Cały czas. Pytanie jak Ty na te problemy będziesz reagować i jak sobie będziesz z nimi radzić. Załóżmy, że masz płatną reklamę na Facebooku i Ci ta reklama nie idzie.

Ludzie mają taką tendencję, że mówią: ,, Reklama na Facebook’u nie działa, bo ja próbowałem i nie działa”. Tak myślą ludzie i jest to naprawdę notoryczne.

Ja współpracuje z różnymi ludźmi i wielu ludziom pomagam i widzę, że jeśli ktoś spróbował coś raz i mu się nie udaje to zaraz z tego rezygnuje.

Prawda jest taka, że jeśli to się nie udaje, to po prostu nie masz odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Przedsiębiorcy, którzy mają najlepsze efekty, najlepsze wyniki – oni myślą w zupełnie inny sposób. Starają się rozwiązać problem, który się u nich pojawił.

Ok, ja rozumiem, że to mi nie zadziałało.

Pytanie dlaczego.

Przerzućmy wszystkie dane do arkusza i sprawdźmy co możemy zrobić, które dane możemy poprawić i jak to wpłynie na nasz biznes.

W ten sposób okazuje się, że poprawisz parę rzeczy i Twój biznes działa.

Na przykład poprawisz reklamę, przesłanie marketingowe, ofertę, przesłanie w tej ofercie, sales letter. Jest wiele rzeczy, które możesz poprawić.

I ludzie, którzy osiągają sukces, to są ludzie, którzy potrafią rozwiązywać problemy. Bardzo często trudne problemy.

Przykładowo teraz otrzymaliśmy informację, że będzie polski ład, nowy ład.

Nie ważne jak to nazywają.

Oczywiście jest to powrót do socjalizmu, ale tutaj nie chciałbym tego poruszać.

Problem polega na tym, że przedsiębiorcy, którzy są słabi to automatycznie pomyślą sobie, że teraz będzie już tylko gorzej, że przywalą im kolejne podatki i sobie nie poradzą.

A przedsiębiorcy, którzy myślą i osiągają wyniki będą kombinować co mogą zrobić, żeby to ich nie dotknęło.

Powiem Ci tak.

Mój księgowy zaraz po tej konferencji powiedział mi, że widzi już przynajmniej kilka sposobów na to, żeby nie płacić tak wysokiej składki zdrowotnej.

Efekt tego będzie oczywiście taki, że Ci najlepsi znowu będą bogatsi, a Ci, którzy zaczynają, raczkują – znowu będą mieli pod górkę.

Generalnie umiejętność rozwiązywania problemów jest bardzo ważna w biznesie i to jest umiejętność, która odróżnia tych najlepszych od tych słabych.

Pamiętaj o tym, że problemy będziesz miał zawsze, na każdym kroku – naprawdę.

Ja prowadzę biznes 12 lat i wiem, że problemy to jest po prostu codzienność.

I musisz umiejętnie sobie z nimi radzić i mieć odpowiednią psychikę do tego, żeby się po prostu nie poddać. 

Następna rzecz jest taka, czy potrafisz odpowiednio planować i priorytetyzować zadania.

To jest bardzo ważne. Jeśli nie będziesz planować tego, co chcesz osiągnąć to tak naprawdę nigdy tam nie dojdziesz.

Ja staram się planować cały rok, poszczególne kwartały, tygodnie i dni.

Ludzie sobie myślą, że kiedy zaczęli biznes w internecie, to powinni zacząć od mediów społecznościowych, albo od pisania bloga.

Pytanie brzmi, czy takie podejście jest priorytetem w tym momencie.

Czy nie lepiej skupić się na tym, żeby stworzyć lepszą ofertę, lepszy produkt, reklamę.

Ustalaj priorytety.

Co jest najważniejsze w tym momencie.

Co mi jest w tym momencie konkretnie potrzebne.

Zobaczysz, że zupełnie inaczej będziesz myślał i działał.

To jest taka bardzo ważna kwestia. 

Następne umiejętności to budowanie zespołu i delegowanie.

Jeśli coś delegujesz lub budujesz zespół to zawsze pojawiają się problemy, kłopoty. Ludzie potrafią zachowywać się jak dzieci.

Szczególnie na początku, kiedy rozwijasz swoją firmę.

Na początku to jest tak zazwyczaj, że zatrudniasz kogo popadnie, kto chce pracować dla Ciebie.

Potem to jest tak, że jesteś większy i masz inne podejście do zatrudnienia i szukasz raczej gwiazd na rynku, a nie byle kogo.

Ale na początku zatrudniasz raczej kogoś, kto chce pracować dla Ciebie.

Tak wszystkie firmy zaczynały.

Nawet Tesla zaczynała w taki sposób.

To, co jest ważne w takiej kwestii to jest to, jak Ty umiejętnie rozwiązujesz problemy pojawiające się w zespole kiedy ludzie się ze sobą kłócą, nie dogadują się. Jak sobie z tym radzisz. To też jest bardzo ważna kwestia.

To też jest umiejętność znajdowania pewnych wzorów, czyli ja na przykład widząc jakie mam problemy w firmie – rozpisuje sobie je i widzę pewne wzory.

Widzę, że jeśli poprawię coś, to to wpłynie bezpośrednio na mój biznes.

Albo rozpisuje sobie plan swojego biznesu, widzę, że mam pewne problemy – na przykład jest to problem rentowności – to teraz myślę co ja mogę z tym zrobić.

Przykładem tutaj może być Ray Kroc.

On kiedy zakładał poszczególne McDonald’s to miał problem z tym, że nie szczególnie na tym zarabiał.

On się szybko rozwijał, szybko zakładał kolejne franczyzy, ale rentowność była słaba. To był problem, który się u niego pojawił.

No i co pomyślał? ,,Może my będziemy kupowali działki i będziemy je dzierżawili franczyzobiorcom”. Zmienił po prostu model biznesowy.

To spowodowało oczywiście, że bardzo szybko stał się bogaty i zamiast być w biznesie związanym z hamburgerami był w biznesie nieruchomości.

Rozwiązał po prostu problem, który się u niego pojawił. Na Netflixie jest bardzo fajny film, który pokazuje w jaki sposób on działał i polecam Ci go zobaczyć. 

POZIOM III: ZASADY BIZNESOWE

Następny poziom to są zasady biznesowe.

W dużym skrócie to są Twoje przekonania dotyczące biznesu.

Jak ten biznes powinien wyglądać.

Ja bardzo często widzę dwie grupy ludzi.

Pierwsza grupa chce mieć biznes, bo chcą mieć fajny styl życia, mało pracować i mieć duże pieniądze.

Druga grupa buduje firmę, organizację po to, żeby była jak największa, zapewniała ludziom pracę, żeby się rozwijała.

To są skrajne podejścia.

Bardzo często ta pierwsza grupa to są ludzie uwięzieni w swojej firmie, ponieważ ci ludzie uważają, że wiedzą wszystko na temat biznesu, że zrobią to najlepiej.

Druga grupa chce dać ludziom się uczyć, bo ci ludzie będą wykonywali pracę, której ja nie chcę wykonywać.

Oczywiście jedna firma dojdzie do pewnego pułapu, a druga prędzej czy później tą firmę przegoni.

Przynajmniej tak to w idealnym świecie wygląda, ale wiadomo, że nie zawsze tak będzie.

W każdym razie to, czego chcę Cię nauczyć to jest to, że musisz mieć odpowiednie przekonania dotyczące biznesu i w odpowiedni sposób myśleć.

Ludzie, którzy osiągają naprawdę bardzo dużo uważają często, że jeden pracownik może zrobi to gorzej niż ja, ale dwóch pracowników razem zrobi to lepiej niż ja.

Nawet jeśli to będzie zrobione gorzej, to i tak ja tego nie muszę robić, a po pewnym czasie oni się nauczą, udoskonalimy procedury i będzie znacznie lepiej. 

Więc Twoje przekonania dotyczące biznesu będą miały ogromny wpływ na to jak rozwijasz swoją firmę.

Następna kwestia jeśli chodzi o zasady biznesowe to jest to, że musisz myśleć operacyjnie. 

POZIOM IV: Zasady Biznesowe

Nie możesz cały czas być promotorem.

Ludzie mają tendencję do tego, że myślą cały czas jaką kampanię, jaki lejek teraz zaprojektować.

To jest myślenie w kierunku tego jaką promocję muszę zrobić, żeby zarobić pieniądze.

Z kolei najlepsi myślą operacyjnie.

Idealnym przykładem tutaj jest Sam Walton, który założył Wallmart’a.

On na początku też zastanawiał się nad tym w jaki sposób rozreklamować swoją firmę, jak robić promocję, żeby się pojawiali klienci itd.

Po pewnym czasie zaczął myśleć bardziej operacyjnie.

Zastanawiał się jak może udoskonalić pewne procesy, procedury, jak działają finanse w jego firmie, jak działa księgowość.

Musiał myśleć bardziej operacyjnie. Zastanawiał się gdzie lepiej sklepy rozlokować, w jakich miejscach itd.

Myślał nad biznesem, a nie w biznesie.

To nie jest takie proste i nie każdy będzie w stanie to zrobić, ale to pokazuje, że Ci najlepsi właśnie w ten sposób osiągają sukcesy. 

Następna rzecz.

Czy klient jest u Ciebie w centrum.

Większość początkujących przedsiębiorców myśli tylko i wyłącznie o sobie, żeby zarobić jak najwięcej. Nie myślą o kliencie.

Przez to mają problemy ze sprzedażą.

Klient powinien być w centrum.

Powinieneś się zastanowić co ten klient myśli, co czuje, jak wygląda jego przeciętny dzień, jego ból, problem, frustracja.

A następnie na podstawie tego, co ten klient chce – zaoferuj mu produkt, który będzie skrojony pod niego.

Niestety większość przedsiębiorców, z którymi współpracuje myśli tylko o własnym interesie, a to działa bardzo niekorzystnie.    

Kolejna kwestia.

Umiejętności optymalizacji podatkowej.

Oczywiście na podstawie prawa, które obowiązuje.

Czyli musisz nauczyć się jak płacić mniejsze podatki, ale tak, żeby nie łamać prawa. Idealnym przykładem jest jednoosobowa działalność gospodarcza i spółka.

Czyli do pewnego momentu jednoosobowa działalność gospodarcza będzie dla Ciebie dobra, ale w pewnym momencie lepsza okażę się spółka, ponieważ tutaj jest wiele więcej możliwości, żeby płacić mniejsze podatki, zwłaszcza kiedy spółka cały czas się rozwija i inwestuje.

Nawet takie proste rozwiązanie może być w Twoim wypadku.

Sposobów, żeby coś zoptymalizować jest bardzo dużo i oczywiście tutaj potrzebni są specjaliści od podatków.

Następna rzecz to jest cashflow.

W jaki sposób jesteś w stanie zapewnić firmie przepływy pieniężne.

Co z tego, że Twoja firma się dynamicznie rozwija, jeśli masz problemy z płatnościami i przepływem gotówki.

Musisz mieć zawsze pieniądze w kasie firmy.

Inaczej nie będzie się rozwijać.

Większość osób tego nie rozumie. Dlatego na początku, kiedy rozwijasz swoją firmę ważne jest, żeby mocno oszczędzać.

Jeśli oszczędzasz, to masz duży zasób gotówki, lepszy cashflow i będziesz mógł się szybciej rozwijać niż Twoja konkurencja.

Więc nawet taka rzecz będzie miała znaczenia.

No i oczywiście wizja i misja Twojej firmy.

Po co to w ogóle robisz i jakie jest Twoje “dlaczego”.

POZIOM V: DYSCYPLINA BIZNESOWA

Ok. Następnym elementem jest dyscyplina biznesowa.

Czy potrafisz panować nad księgowością, finansami, wydatkami.

Kiedy firma się rozwija, automatycznie rosną koszty.

To jest zupełnie normalne i oczywiste.

Problem jest wtedy, kiedy to wymyka Ci się spod kontroli. Ludzie, którzy osiągają sukcesy potrafią w odpowiedni sposób inwestować w swojej firmie po to, żeby nie przedobrzyć, a z drugiej strony, żeby się cały czas rozwijać.

Musisz zdobyć takie umiejętności jak prawo, podatki i tego typu rzeczy.

Następna rzecz to jest to, jak dobrze znasz swój biznes.

Bardzo często widzę u ludzi taką tendencję, że szybko podchodzą do zlecania. Na przykład kiedy nie znają się na Facebooku, to zlecą to komuś.

Ale to jest błąd.

Ja mówię moim klientom coachingowym, żeby tak nie robili.

Żeby najpierw nauczyli się jak to działa i funkcjonuje. Żeby mieli wiedzę na temat tego jak działa Facebook, a potem zlecali.

Ponieważ jeśli nie masz wiedzy, to nawet jak coś zlecisz, to nie wiesz czego od tych osób powinieneś oczekiwać.

Jakie są kluczowe kwestie, na które powinieneś zwracać uwagę.

Jak rozliczać ich z efektów. Każdy dziś może zrobić Ci reklamę, ale nie każdy zrobi efektywną reklamę.

Musisz znać każdy zakamarek Twojego biznesu, ale nie w każdym zakamarku powinieneś zostać.

To znaczy, że powinieneś zdobyć jakąś wiedzę, a potem to oddelegować.

Ja na przykład wiem bardzo dużo na temat reklamy na Facebooku.

Jestem jedną z lepszych osób w Polsce, która to robi.

Z drugiej strony nie chcę robić tego sam przez całe życie, to nie spowoduje rozwoju mojego biznesu, więc zatrudniłem agencję reklamową.

Ale ja wiem czego od nich oczekiwać, jak im pomóc, żeby robili lepsze reklamy, jak im doradzić.

Wiem gdzie popełniają błędy.

Mogę ich po prostu nakierować.

Ok, może być ktoś gorszy od Ciebie, ale jeśli Ty nim w odpowiedni sposób pokierujesz, to ta osoba będzie miała podobne efekty do Twoich.

Tak samo nie dasz się wydymać w wielu kwestiach, jeśli masz odpowiednią wiedzę.

Najpierw ja zdobywam z czegoś wiedzę, a potem się outsourcinguje i to jest bardzo fajny sposób, żeby firma mogła się rozwijać. 

Kolejna kwestia.

Musisz mieć odpowiednią dyscyplinę i nie upuścić swojej piłeczki.

Musisz cały czas cisnąć i dbać o to, żeby firma się rozwijała. Nie ma czegoś takiego, że w pewnym momencie możesz osiąść sobie na laurach.

I ludzie tego nie rozumieją.

Myślą, że rozwiną swoją firmę i potem będą sobie leżeć na Malediwach i będą pić drinki.

Tak to nie działa. Jeśli odpuścisz, to zobaczysz, że Twoja firma zacznie się pogrążać.

Oczywiście na pewnym etapie możesz znaleźć odpowiednich ludzi, którzy będą Ci pomagali, będą Cię wspierali w różnych kwestiach, a Ty będziesz pracował coraz mniej, Twoja praca będzie bardziej strategiczna, operacyjna, będziesz bardziej myślał nad wizją swojej firmy.

To jest zupełnie normalnie, ale i tak musisz pracować i pilnować swojego biznesu i poszczególnych wskaźników.

I na samym końcu te 20%. To są te umiejętności, które musisz zdobyć.

POZIOM VI: UMIEJĘTNOŚCI TWARDE

Musisz mieć wiedzę biznesową, musisz się szkolić.

Musisz wiedzieć czym są wskaźniki KPI, na które warto zwracać uwagę.

To są kluczowe wskaźniki, które pokazują Ci czy biznes się rozwija, czy się raczej zwija.

Co jeszcze?

Optymalizacja, content marketing, Facebook Ads, Google Ads, dziania na Instagramie, jeśli go używasz.

Musisz mieć po prostu odpowiednią wiedzę i być w pewnych kwestiach dobry.

To nie są jednak rzeczy najważniejsze. Te 20% nie decyduje o Twoim sukcesie, ponieważ jeśli masz wiedzę jak to działa i funkcjonuje, ale jesteś w tym słaby, nie chcesz tego robić, albo nie masz czasu – to możesz to zlecić osobie, która jest w tym lepsza od Ciebie.

W taki sposób firmy, które są dobre stają się jeszcze lepsze, ponieważ pakuje się na pokład ludzi, którzy mają odpowiednie umiejętności, doświadczenie i oni właśnie rozwijają tą część biznesu, w której Ty nie jesteś odpowiednio dobry, albo do której nie masz predyspozycji.

Dlatego właśnie milionerzy i miliarderzy bardzo szybko się rozwijają, mają świetne efekty i wyniki.

Mam nadzieję, że pomogłem Ci w tej kwestii.

Jeśli tak, to oczywiście chciałbym, żebyś subskrybował mój kanał na YouTube, żebyś zostawił mi swój komentarz.

Jeśli oglądasz ten materiał na YouTube to oczywiście proszę o łapkę w górę, ale jeśli potrzebujesz bardziej dogłębnej pomocy, mojego wsparcia w biznesie i chciałbyś ze mną pracować, to kliknij link, który znajduje się pod tym nagraniem.

Tam masz dostęp do bezpłatnego treningu, a następnie możesz się umówić na rozmowę z moim zespołem.

Zobaczymy, czy jesteśmy w stanie razem coś tutaj zdziałać. 

Pozdrawiam serdecznie,

Adrian Kołodziej

Scroll to Top