JAK ZAROBIĆ 347 TYS. W 3 MIESIĄCE?

Chcesz zarabiać na swojej wiedzy?

Nie wiesz, jak zacząć?

Obawiasz się porażki?

Czujesz, że nie dasz rady?

Pokażę Ci drogę mojego klienta.

Przedstawię Ci sposób, dzięki któremu udało mu się osiągnąć taki sukces.

Pokażę Ci kilka szczegółów „od kuchni”, przez które (a raczej dzięki którym) można skalować biznes.

Po tym materiale na pewno uwierzysz:

  1. że można
  2. że Ty też dasz radę
  3. że mogę Ci w tym pomóc.

W materiale prześledzimy krok po kroku najważniejsze aspekty budowania swojego kursu.

Przejdź do nagrania lub przeczytaj transkrypt:

 

Witajcie Moi Drodzy.

Ja nazywam się Adrian Kołodziej, a dzisiaj mam dla Was bardzo ciekawe case study.

Pokażę Wam jak wygląda biznes mojego klienta, który jeszcze parę miesięcy temu zaczynał od zera, a ostatnio pokazał bardzo fajny wynik, ponieważ od 5 lipca do 20 września zarobił ponad 347 000 złotych.

Coś tam jeszcze z groszami.

I w dzisiejszym odcinku pokażę Wam co zrobił, jak to zrobił.

Rozbijemy cały jego model sprzedażowy na czynniki pierwsze i pokażę Wam jak Wy również możecie mieć podobne efekty do niego, więc serdecznie zapraszam do oglądania.

 

Teraz pokażę Ci jedną z ciekawszych case study, które pojawiły się na mojej grupie coachingowej.

Pokażę Ci jak Marcin Mudrak zbudował lejek sprzedażowy, który zaczął zarabiać ponad 100 tysięcy miesięcznie, wykorzystując do tego płatną reklamę.

Rozbijemy sobie jego lejek na czynniki pierwsze i pokażę Ci jak to wygląda.

Przede wszystkim Marcin jest tutaj na mojej grupie coachingowej.

Przeszedł cały mój program coachingowy oraz brał udział w konsultacjach.

Jeżeli popatrzymy sobie, to on wczoraj wrzucił takie fajne, ciekawe case study, w którym pokazał swoje konto reklamowe i jak widzimy od piątego lipca 2021 do 20 września 2021 wygenerował przychód na poziomie 347 741 złotych, więc naprawdę ciekawy case.

I możemy zobaczyć, że też dał mi zgodę na to, żebym się tym wszystkim tutaj z Wami podzielił więc chciałbym Wam pokazać jak jego lejek sprzedażowy jest stworzony, na czym on polega.

I pierwsze narzędzie, które wykorzystuje do tego, żeby właśnie sprawdzić jak jest zbudowany czyjś system sprzedażowy, to jest narzędzie bardzo proste.

Po prostu to jest biblioteka reklam na Facebooku.

Można sobie sprawdzić jak wyglądają reklamy np. Twojej konkurencji.

I widzimy tutaj reklamy Marcina.

Nie wiemy dokładnie jak one są ustawione, ponieważ nie wiemy, które reklamy są retargetowe, a które reklamy są tymi reklamami, które są zrobione na TOFU.

Ja mam taki system reklamowy, którego uczę w coachingu, gdzie pokazuję jak tworzyć reklamy w zależności od poziomu świadomości potencjalnego klienta.

Tego tutaj nie wiemy, ale możemy się domyślić, że te reklamy, które są bardzo zbliżone do moich to są reklamy retargetowe, a reklamy, które reklamują bezpłatne szkolenie są reklamami, które są  kierowane na zimny ruch.

 

Ok, ja pokażę na wstępie jak to wygląda.

Więc pierwszym krokiem jest oczywiście reklama.

Wpisujemy do naszego systemu „reklama na Facebooku”.

Zobaczymy dokąd ta reklama prowadzi.

Więc klikamy w jakąś tam reklamę i widzimy, że prowadzi nas do bezpłatnego, darmowego webinaru.

Ten webinar już się odbył i teraz został zautomatyzowany.

Czyli mamy stronę rejestracyjną.

I jeżeli popatrzymy sobie, to możemy sobie wybrać daty, czyli możemy zobaczyć, że albo np. zobaczymy o 9:45, czyli za 45 minut albo możemy zobaczyć o 17:00 i możemy się tutaj zarejestrować.

I teraz tak.

Dlaczego mogę się zarejestrować za 15 minut?

Ponieważ Marcin korzysta z Everwebinar.

Jest to system tzw. autowebinarów.

I ja to mówię właśnie w moim coachingu.

Pokażę Ci to na platformie.

Mamy tutaj właśnie coaching i tu mamy dział szósty, gdzie pokazuje właśnie jak to tworzyć.

Mamy dział dotyczący webinarów, mamy dział dotyczący autowebinarów również i tutaj pokazuje dokładnie jak to zrobić.

I Marcin właśnie wykorzystuje ten system autowebinarowy.

I teraz tak.

Czy ludzie się obrażają, że webinar jest właśnie zautomatyzowany?

Zacznijmy od tego, że jeżeli tworzysz autowebinar,  to nigdy nie mów potencjalnym klientom, że jest to webinar na żywo.

Możesz powiedzieć, że na wszystkie pytania od nich odpowiesz, mogą pisać sobie np. w czacie i potem asystent albo asystentka odpowie.

Albo Ty ewentualnie odpowiesz, ale nigdy nie mów, że to jest webinar na żywo, ponieważ jeśli się okaże, że to webinar zautomatyzowany, to stracisz zaufanie ludzi, a tym samym po prostu to potem ciężko odzyskać.

W Stanach to jest bardzo popularne, że większość webinarów jest zautomatyzowana i tam nikt nigdy nie robi żadnego problemu.

W Polsce wiem, że ludzie mają strasznego fioła na to, żeby webinar był na żywo, żeby brać udział w tej sesji pytań i odpowiedzi.

Znam gościa, który rozwiązał cały ten system w taki sposób, że on tworzy webinary automatyczne codziennie od godziny 8:00.

I na te webinary wchodzi jego asystent, czy asystentka i na żywo odpowiada na pytania.

Czyli na samym początku mówi: ,,Hej, tutaj jest bezpłatny trening. Jeżeli masz jakieś pytania, to podczas tego webinaru możesz je zadawać w czacie, a mój asystent lub asystentka na wszystkie pytania odpowie„.

Czyli z jednej strony mamy w webinar zautomatyzowany, a z drugiej strony ludzie i tak mają odpowiedzi, których szukają.

 

Z drugiej strony, jeżeli ten webinar jest dobrze przygotowany, to naprawdę ludzie nie będą mieli z tym żadnego problemu.

Dlaczego webinar zautomatyzowany?

To, co ja zawsze mówię ludziom na moim coachingu, że nigdy nie należy robić webinaru zautomatyzowanego w momencie, kiedy nie masz przetestowanego webinaru na żywo.

Co oznacza, że powinieneś np. zrobić z 15 – 20 webinarów na żywo i Marcin dokładnie tak zrobił.

I dopiero w momencie, kiedy wiesz, który webinar był najskuteczniejszy (ja po prostu sobie piszę to w arkuszu kalkulacyjnym, gdzie podaje ile osób było, ile osób kupiło), dopiero wtedy go może zautomatyzować.

Dlaczego?

Ponieważ prawda jest bardzo brutalna.

Webinary automatyczne mają niższą skuteczność od webinarów na żywo, ale więcej osób się rejestruje i przychodzi, bo jak masz webinar za 15 minut, to jest spora szansa, że ta osoba jednak ten webinar zobaczy.

Na pewno słyszałeś o takiej osobie jak Grand Cordon.

On bardzo często właśnie korzysta z webinaru zautomatyzowanego.

Więc dużo ludzi tak naprawdę na świecie z tego korzysta, tylko trzeba to zrobić z głową, ponieważ tak jak mówię – jeżeli pierwsze co zrobisz, to zrobisz automatyczny to gwarantuję Ci, że Ci po prostu nie wyjdzie.

Musisz tych webinarów ileś tam zrobić na żywo i zobaczyć dlaczego ten webinar akurat działa.

I w momencie, kiedy webinar Ci będzie działał, dopiero wtedy możesz zautomatyzować.

 

Więc ja akurat mam ten webinar nagrany tak jakby.

Marcin mi podesłał link.

I ten webinar trwa tutaj prawie dwie godziny.

I tutaj oczywiście jest w cholerę, naprawdę w cholerę dobrej wiedzy.

Marcin widać, że jest naprawdę mega ekspertem od tego tematu.

Oczywiście potem właśnie idzie informacja co się w tych materiałach znajduje, a ma tych modułów tyle, że naprawdę głowa mała.

Więc mamy 19 modułów, 140 lekcji, 30 godzin nagrań i tam jeszcze są dodatkowe bonusy.

Fajnie, oferta naprawdę dobrze zrobiona, dlatego też to u niego działa, bo on ma dobrze oferty skonstruowaną.

I wartość tego kursu z 7 000 zł.

Myślę, że jest taka realna wartość.

I to wszystko możesz dostać za 1 000 zł.

 

Tutaj oczywiście jest jakaś oferta i po tym idą reklamy jeszcze retargetowe na tę ofertę.

Czyli ustawiasz sobie na Facebooku jeszcze reklamy, które po webinarze są wyświetlane osobom, które na tym webinarze były.

Oczywiście, reklamy możesz też pokazywać im na Google.

I tutaj mamy ofertę za 997 zł.

Dlaczego u niego to tak dobrze działa, a u innych ludzi to nie działa?

Dlaczego on jest w stanie zarabiać 100 tysięcy i to bardzo szybko, praktycznie od zera dochodził.

Ja nie pamiętam kiedy Marcin dołączył.

Myślę, że to było w okolicach marca, kwietnia.

Mamy teraz wrzesień.

Jak to się stało, że on tak bardzo szybko doszedł do stu tysięcy miesięcznie i jak to się stało, że on cały czas się rozwija i jeszcze ma ogromną możliwość przekroczyć milion nawet.

 

Nie wiem, czy to jest możliwe w tym roku, ale myślę, że w okolicach miliona będzie.

Więc dlaczego to jest tak, że u niego to się wszystko sprawdza, wszystko działa?

Ponieważ po pierwsze – on wybrał sobie niszę.

I to naprawdę wybrał dobrą, konkretną niszę według mojego systemu, który też pokazuje jak to wybrać.

Tu mamy tu coś takiego jak wybrać niszę i tutaj dokładne są informacje o tym jak to zrobić.

Przez 50 minut mówię o tym jak samą niszę wybrać.

Więc wybrał naprawdę ciekawą niszę ludzi, którzy są zainteresowani Amazon KDP, a wiem, że to jest temat bardzo i to bardzo gorący.

I teraz, kiedy wybrał tą niszę, to on kieruje tylko i wyłącznie do tej niszy przekazy marketingowe.

Kolejna rzecz, która naprawdę u niego działa to jest oferta.

Warto by było zobaczyć jego webinar.

Po prostu przyjść, zapisać się i zobaczyć jego webinar.

Bardzo dużo dobrego storytellingu tu jest.

I ja zawsze o tym mówię, żeby właśnie ten storytelling wprowadzać, żeby stworzyć tzw. bounding, żeby dobry kontent był powiązany z Twoją osobą.

I tu naprawdę jest fajnie to zrobione, gdzie Marcin pokazuje super jak to jest zrobione.

Ten bounding, storytelling  trochę trwa, ale naprawdę to jest dobre rozwiązanie.

Następnie jest mega dobry kontent i to jest bardzo ważna rzecz.

Ludzie jak robią webinary, to chcą po prostu sprzedawać, a to nie działa.

 

Jeżeli chcesz zarabiać duże pieniądze, to przede wszystkim to, co musisz zrobić, to musisz dawać dobry kontent.

Jeżeli kontent ten darmowy jest naprawdę wart tyle, że ludzie byliby w stanie za niego zapłacić, to w momencie, kiedy pojawia się oferta nikt nie będzie hejtować.

Nikt nie będzie Cię atakować i tak dalej, ponieważ ludzie będą wiedzieli, że dostali mega content, więc teraz chcą posłuchać na temat Twojej oferty.

I kolejnym takim bardzo ważnym elementem jest jego konstrukcja oferty.

Ta konstrukcja jest naprawdę bardzo, i to bardzo, i to bardzo, i to bardzo dobra.

Polecam to zobaczyć.

Mamy naprawdę wszystko zrobione tak, jak należy.

I oczywiście, są jakieś pakiety jeszcze – Premium, VIP i Basic.

I mamy to zrobione tak, jak należy.

Więc oczywiście, jeżeli byś się zastanawiał jak taki webinar zrobić, co powiedzieć, w której minucie, to mamy u mnie na coachingu taką instrukcję, gdzie pokazuje jak powinna wyglądać odpowiednia struktura webinaru i według tego właśnie schematu Marcin to wszystko sobie tutaj skonstruował i tak działa jak lejek.

 

Mam nadzieję, że ten materiał, te case study bardzo mocno Wam się podoba, że przede wszystkim Was inspiruje, bo jak ja pokazałem pierwsze wyniki Marcina, to ludzie mówili, że to jakiś fotomontaż, to jest niemożliwe.

A teraz te wyniki, które się już pojawiły, to już po prostu jest naprawdę… Gratuluję.

Wielki szacun dla Marcina, zrobił naprawdę kawał dobrej roboty.

Bardzo mi się to podoba.

Możecie w komentarzach mu pogratulować.

Widzicie tutaj – zapytałem go, czy mogę.

Naprawdę możecie mu pogratulować, bo takie wyniki, w tak krótkim czasie zazwyczaj są nieosiągalne, a to oznacza, że Marcin się naprawdę temu poświęcił, się mega skupił, skoncentrował na tym, żeby ten biznes rozwinąć.

 

Tu mam akurat taką zamkniętą grupę, mamy już ponad 437 członków mojego coachingu.

Ludzie wrzucają swoje oferty, maile i ja to wszystko sprawdzam, pomagam im, doradzam.

Dodatkowo jeszcze mamy konsultacje bezpłatne.

Jeśli byłbyś zainteresowany współpracą ze mną, to masz pod tym nagraniem link, który prowadzi do mojego bezpłatnego wideo, w którym pokazuję jak ja się reklamuje.

Jeśli będziesz zainteresowany tematem, będziesz chciał mieć podobne wyniki jak Marcin, możesz umówić się z moim zespołem na rozmowę.

Jeżeli uznamy wspólnie, że jest to dla Ciebie, to oczywiście złożymy Ci ofertę.

Więc serdecznie zapraszam osoby, które są zainteresowane.

A ja bym w tym momencie chciał, żebyście tutaj napisali jakieś słowa dla Marcina.

Mam nadzieję, że to będą słowa wsparcia, że zrobił coś niesamowitego, bo zamiast siedzieć i narzekać, jak robi większość ludzi – to on zrobił coś niesamowitego.

 

Ok, to też jest dla mnie – powiem szczerze – świetna reklama z tego względu, że ja zarabiam dużo i wiecie o tym.

I wiecie, że jestem w tym dobry, ale to nie jest sztuką, żebym ja miał efekty, tylko jest sztuką. żebym innym mógł pomóc, żeby inne osoby miały podobne efekty do moich.

I kiedy widzę taką osobę jak Marcin, która ma tak niesamowite wyniki, to naprawdę miód mi spływa po sercu.

Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem się podzielić z Wami tym casem.

Do następnego.

Zobaczcie moje poprzednie materiały i zasubskrybujcie ten kanał.

Scroll to Top